Kontakty

Hotel Zlatá hvězda Třeboň****

Masarykovo náměstí 107

379 01 Třeboň, Česká Republika

GPS: 49.0032725N, 14.7709419E

content-anchor

Fakturační adresa

ADRIA-NEPTUN s.r.o.
Václavské nám. 26/784
110 00 Praha 1

IČO: 40766519
DIČ: CZ40766519

Korespondenční adresa

Hotel Zlatá hvězda
Masarykovo nám. 107
379 01 Třeboň

Bankovní spojení

účet vedený u České spořitelny, a.s. v CZK: 602508389/0800
IBAN: CZ95 0800 0000 0006 0250 8389
BIC (Swift code): GIBACZPX

účet vedený u České spořitelny, a.s. v EUR: 6237762/0800
IBAN: CZ35 0800 0000 0000 0623 7762
BIC (Swift code): GIBACZPX

Způsoby platby

  • v hotovosti v Kč, nebo v Euro. V případě jiné měny je možné využít hotelovou směnárnu.
  • platební kartou. Přijímáme: VISA, AMEX, MC/EC, JCB, Diners Club Int.
  • poukázkami. Přijímáme: Sodexo (Flexi Pass, Relax Pass, Dárkový Pass, Holiday Pass, Fokus Pass), Accor services, Cheque Dejeuner.
  • poukázkami nebo kartou Benefit Plus

EET - povinná informace:

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Obchodní podmínky

mezi

ADRIA - NEPTUN, spol. s.r.o., se sídlem Václavské náměstí 26,110 00  Praha 1,
provozovna hotel Zlatá hvězda **** Třeboň, Masarykovo náměstí 107, 379 01 Třeboň,
zastoupená výkonným ředitelem, panem Ing. Petrem Šotem

IČ 40766519, DIČ CZ40766519

Cena za ubytování a stravovací služby je stanovena v CZK a platby budou akceptovány pouze v CZK včetně DPH na  bankovní účet u české spořitelny Třeboň vedený v CZK: č. ú: 0602508389 / 0800

(dále jen dodavatel)

a

host / společnost

………………...

(dále jen odběratel)

PŘEDMĚT

  1. Předmětem je poskytování ubytovací kapacity na bázi „AD HOC“ za dohodnuté ceny, poskytování stravovacích a dalších služeb hotelem Zlatá hvězda Třeboň.
  2. Veškeré požadavky na jakékoli služby oznamuje odběratel dodavateli písemně (faxem, e-mailem). Pokud je požadavek dohodnut ústně – telefonicky nebo osobně, je závazný pro obě strany až tehdy, když je potvrzen písemně (faxem, e-mailem).

PLATEBNÍ  PODMÍNKY 

  1. Dodavatel provádí fakturaci sjednaných a poskytnutých služeb odběrateli do tří pracovních dnů po odjezdu hosta nebo skupiny.
  2. Dodavatel je povinen k faktuře přiložit kopii objednávky, voucheru a v případě čerpání stravovacích služeb také konzumační list.
  3. Odběratel se zavazuje provádět včasné úhrady vystavených faktur tak, aby příslušná částka byla připsána na účet dodavatele nejpozději do 15 dnů ode dne vystavení faktury.
  4. Při nedodržení lhůty splatnosti faktury může dodavatel fakturovat odběrateli úrok z prodlení ve výši 0,1 %  z neuhrazené částky za každý den prodlení.
  5. V případě čerpání ubytovacích či stravovacích služeb u skupin (min. 15 osob nebo 8 pokojů) je snížení počtu klientů odběratele, pokud nepřesáhne 10% z upřesněného počtu, přístupné i bez předchozího oznámení a nezakládá právo dodavatele na účtování storno poplatků za nevyužití ubytovací kapacity.
  6. Hotel si vyhrazuje právo úpravy ceny ubytovacích i stravovacích služeb v případě, že dojde ke změně zákonné sazby DPH, která nyní činí 15% u ubytování a 21% u stravování.
  7. Vyžádaný odnos zavazadel bude účtován (100,-CZK in /out / osoba).

STORNOVACÍ PODMÍNKY

          Storno poplatky se váží ke kapacitám či službám, které nebyly ve stanovených lhůtách stornovány (odvolány).

          JEDNOTLIVCI:

  • V případě storna rezervace 6 - 3 dny před příjezdem účtujeme storno poplatek ve výši 50% z celkové ceny objednaných služeb.
  • V případě storna rezervace 2 - 0 dnů před příjezdem účtujeme storno poplatek ve výši 100% z celkové ceny objednaných služeb.

          SKUPINOVÁ TURISTIKA:

  • V případě storna rezervace 30-14 dnů před příjezdem účtujeme storno poplatek ve výši 50% z celkové ceny za objednané služby.
  •  V případě storna rezervace 13 - 7 dnů před příjezdem účtujeme storno poplatek ve výši 75% z celkové ceny za objednané služby.
  • V případě storna rezervace 6 - 0 dnů před příjezdem účtujeme storno poplatek ve výši 100% z celkové ceny za objednané služby.

Uvedené ceny služeb hotelu Zlatá hvězda Třeboň obsahují daň z přidané hodnoty ve výši platné ke dni podpisu této dohody. Dojde-li ke změně sazby daně z přidané hodnoty, vyhrazuje si společnost Adria – Neptun, spol. s.r.o. možnost upravit uvedené ceny až do výše změny daně.

Každá 21. osoba ve skupině zdarma (ubytování ve dvoulůžkovém pokoji + stravování).

Dle zákona o ochraně spotřebitele:
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Ing. Petr Šot

Ing. Petr Šot

ředitel hotelu

tel.: +420 384 757 321, 724 235 276

e-mail: gm@zlatahvezda.cz

Bc. Gabriela Müllerová

Bc. Gabriela Müllerová

obchodní a marketingové oddělení

tel.: +420 384 757 301, 602 167 912

e-mail: sales@zlatahvezda.cz

Jiří Kadlec

Jiří Kadlec

vedoucí stravovacího úseku

tel.: +420 384 757 303, 602 472 434

e-mail: fbm@zlatahvezda.cz

Napište nám